Kamis, 19 November 2015

Keletihan mental - Membongkar Berkesan Pemulihan Asli untuk Rawat Ia

Keletihan mental - Membongkar Berkesan Pemulihan Asli untuk Rawat Ia

Keletihan mental boleh menjadi hasil bukan sahaja anemia, tetapi juga kerja mental sengit dan tekanan yang berlebihan. Perubatan rakyat menawarkan pelbagai ubat semula jadi yang berkesan untuk membantu anda dengan rawatan keletihan mental.

Anda perlu memakan banyak strawberi liar. Selain itu, anda boleh membuat merebus daun strawberi liar. Tanamkan 20 gram herba daun strawberi liar dengan segelas air dan rebus berwarna selama 5-10 minit. Tinggalkan merebus untuk minuman selama 2 jam dan tuang ia. Ambil satu sudu berwarna 3 kali sehari.
Leuzea (root Maral) adalah herba yang sangat berkesan untuk menangani pelbagai gangguan saraf. Tambah satu pertiga daripada satu sudu teh ekstrak akar Maral kepada teh dan minum dua kali sehari - pada sarapan pagi dan makan tengah hari. Ekstrak ini boleh dibeli di kedai ubat.
Dapatkan berwarna daripada Schisandra chinensis (lima rasa berry) dari kedai ubat dan mengambil 20-40 titis berwarna 2-3 kali sehari.
Dr Oat hijau Grind pucuk dengan helikopter-mesin. Tanamkan 2 sudu besar pes dengan segelas vodka dan meninggalkan berwarna untuk minuman selama 15 hari di tempat yang gelap. Selepas itu, tuang dan mengambil 20-30 titis berwarna 2 kali sehari sebelum makan.
Membeli ekstrak akar emas, berwarna atau serbuk di kedai ubat. Ambil 15 titik berwarna 2-3 kali sehari sebelum makan. Jika anda menggunakan ekstrak, anda perlu mengambil 5-10 titis ia 2-3 kali sehari sebelum makan. Tetapi dari segi serbuk, anda perlu mengambil mata pisau itu dua kali sehari sebelum makan.
Tanamkan satu sudu herba chamomile dengan segelas air mendidih dan biarkan berwarna untuk minuman selama 30 minit. Selepas itu, tuang merebus dan minum satu pertiga daripada segelas 3 kali sehari sebelum makan.
Saderi adalah ubat yang sangat berkesan untuk menangani keletihan mental. Anda boleh menggunakan kedua-dua akar saderi dan puncak. Tanamkan 20 gram akar saderi dengan segelas air dan rebus berwarna selama 30 minit. Tuang merebus dan minum setengah gelas itu 3-4 kali sehari. Pada gilirannya, merebus puncak saderi perlu dibuat dengan penyebatian 20 gram puncak saderi dengan segelas air. Rebus berwarna selama 15 minit dan tuang ia. Minum setengah gelas merebus 3-4 kali sehari.
Tanamkan 2 sudu teh puncak chicory pasir dengan 2 gelas air dan rebus berwarna selama 10 minit. Tuang merebus dan minum setengah gelas itu 3 kali sehari.
Mengambil 15-20 titis ginseng Siberia mengekstrak 2-3 kali sehari. Ekstrak ini boleh dibeli di kedai ubat.
Remedi yang dinyatakan di atas boleh digunakan sehingga waktu tengah hari tidak lewat daripada 03:00

Tidak ada komentar:

Posting Komentar