Kamis, 19 November 2015

Jampi-jampi penyembuhan Adakah Lebih Baik Daripada Doktor

Jampi-jampi penyembuhan Adakah Lebih Baik Daripada Doktor

Semua orang jatuh sakit sekali-sekala; menjadi sihat adalah bentuk yang sesuai untuk kewujudan, dan ini adalah di mana jampi kesihatan boleh menjadi penggunaan. Kesihatan adalah salah satu aset yang paling besar dalam kehidupan. Orang telah menggunakan Magick sejak mereka berjalan di muka bumi. Di suatu tempat ke bawah sejarah sejarah, Magick hitam dan jampi penyembuhan telah diamalkan tegas untuk tujuan mencapai kesejahteraan yang sihat dan bahagia.

Selalu ada penyembuhan positif dan jampi penyembuhan negatif, bergantung kepada sama ada mereka melemparkan kesan positif kepada individu, atau kesan negatif. Mantra penyembuhan juga digunakan untuk menyembuhkan luka dan kecederaan. Cobweb disertai dengan kuantiti kecil Magick boleh menjadi ubat yang sesuai untuk ruam yang disebabkan oleh berus cuai terhadap permukaan yang keras. Ahli-ahli sihir dan ahli silap mata terkenal mengamalkan mantra penyembuhan orang ramai untuk menyembuhkan mereka daripada malady tidak boleh diubati atau membebaskan mereka daripada kesakitan yang teruk. Penyembuhan yang dikenali sebagai jenis yang positif serta jenis negatif. A penyembuhan positif boleh menyembuhkan individu, manakala ejaan penyembuhan negatif boleh menyebabkan Magick menyebabkan kurang selesa kepada individu.

Mantra penyembuhan dikenali sebagai satu daripada beberapa jenis:

ejaan menyakiti
penawar ejaan
Perlindungan ejaan
mantra penyembuhan negatif
Ini jampi dapat digunakan untuk mengubati semua jenis maladies dan gangguan yang terdiri daripada selesema biasa kepada kanser. Mereka boleh dibuang ke atas orang yang menyebabkan kecederaan serta untuk meningkatkan beliau keupayaan dalam kehidupan. Mereka juga boleh menyediakan satu perlindungan daripada apa-apa jenis kemalangan atau penyakit. Mantra penawar adalah jampi digunakan untuk mengubati seseorang yang dekat dan sayang daripada gangguan atau penyakit menggunakan Magick.

Mantra perlindungan biasanya diiringi oleh lilin atau barangan lain seperti untuk menyediakan perisai terhadap gangguan atau sebarang bentuk gangguan atau penyakit. Sebaliknya, jampi penyembuhan negatif bekerja sebagai kutukan pada orang yang berkenaan. Mereka boleh digunakan untuk membatalkan apa jampi penyembuhan melakukan atau ia boleh digunakan untuk menyebabkan seseorang menjadi sakit atau gangguan.

Semua jenis barangan yang boleh digunakan untuk menambah penyembuhan. Gambar-gambar orang yang berkenaan boleh digunakan untuk melambangkan orang yang memerlukan penyembuhan. Barang keperluan harian seperti lilin diiringi oleh penawar boleh digunakan untuk menyembuhkan malady. Lilin artikel yang digunakan hendaklah dikebumikan untuk menandakan akhir penyakit, dan peningkatan dalam kesihatan pesakit akan membawa kepada penguatkuasaan kejayaan Magick yang terlibat.

Masa hari, atau kedudukan matahari dan bulan juga boleh menjadi tambahan kepada kesan Magick itu. Magick boleh bekerja dengan baik dalam a-bulan penuh atau setengah bulan, atau ia boleh menjadi lebih berkesan semasa gerhana. Ejaan penyembuhan berfungsi dengan sempurna apabila matahari dan bulan menduduki jawatan biasa dalam sistem solar.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar