Kamis, 19 November 2015

Manfaat Terapi Hidrogen Peroksida

Manfaat Terapi Hidrogen Peroksida

Ia adalah sedikit lebih daripada setahun yang lalu yang saya dapati saya mempunyai masalah. Saya bangun dari tidur pada pagi Ahad tertentu dan menuju ke bilik air untuk melegakan diri saya sendiri. Ia akan jelas kepada saya bahawa ada sesuatu yang salah apabila saya melihat bahawa warna sungai itu adalah merah, dan petunjuk bahawa saya mempunyai darah dalam air kencing saya. Saya dipantau keadaan sepanjang baki hari, perasan sebarang perubahan. Pada pagi Isnin saya terus menghubungi doktor dan dijadualkan temu janji untuk masa pagi itu.

Semasa lawatan saya, doktor melakukan pelbagai ujian, memberikan saya skrip untuk antibiotik dan mengulas bahawa pejabat akan menghubungi saya secepat mungkin dengan keputusan ujian. Saya diberitahu bahawa darah dalam air kencing biasanya disebabkan oleh sama ada batu karang atau pundi kencing kanser. Oleh kerana saya tidak mengalami apa-apa jenis kesakitan, andaian yang awal adalah bahawa saya mungkin mempunyai tumor kanser. Mendengar perkataan kanser adalah jelas agak membimbangkan kepada saya dan keluarga saya. Ada sesuatu yang sangat terbatas dan akhir mengenai perkataan itu.

Setelah menerima keputusan ujian saya dirujuk ke pakar urologi. Dan ia mengadakan satu siri ujian tambahan yang akhirnya termasuk cystoscopy, satu ujian yang menghantar kamera minit ke dalam pundi kencing untuk mencari tumor. Ujian ini mengesahkan semua andaian sebelumnya, seperti tumor itu mudah dilihat dengan kedua-dua doktor dan saya di monitor bersebelahan. Apa yang mengikuti adalah syarahan mengenai kanser jenis ini, keperluan untuk pembedahan untuk mengeluarkannya, kelemahan sering muncul pertumbuhan, dan keperluan selepas rawatan pembedahan seperti kemoterapi. Semua ini tidak menjamin kepada saya. Ia seolah-olah hidup adalah lebih untuk anda, seperti yang anda pernah tahu.

Salah satu manfaat yang kita ada hari ini ialah kebolehannya untuk menggunakan Internet untuk melakukan penyelidikan mengenai subjek. Saya mula mencari yang serius dan sengaja dalam talian untuk mengetahui lebih lanjut mengenai jenis kanser dan beberapa rawatan yang telah disediakan. Sudah tentu banyak petunjuk dalam corak carian ini membawa saya kepada laman web seperti Persatuan Kanser Amerika, jurnal perubatan blog dan, sedikit sebanyak, penawar homeopati atau penyelesaian. Jangan sekali-kali menjadi salah untuk mempercayai sepenuhnya pada apa yang kerajaan, FDA, atau mereka yang ada kaitan dalam satu bentuk atau yang lain dengan menyokong Kerajaan atau penyelidikan bersekutu telah mengatakan, pencarian saya mula bersandar lebih ke arah beberapa penyelesaian homeopati yang telah disediakan. Ia adalah di sini bahawa saya tersandung Hidrogen Peroksida sebagai ubat yang berpotensi untuk penyakit ini boleh membawa maut. Semakin saya membaca tentang manfaat terapi H2O2, semakin saya menjadi yakin bahawa ini bukan sahaja satu penyelesaian logik tetapi realistik untuk mengubati atau mencegah ketumbuhan kanser masa hadapan di dalam badan saya.

Saya belajar dalam penyelidikan saya bahawa tumor berkembang di dalam badan kerana satu kekurangan oksigen. Meminum hidrogen peroksida ke dalam sistem anda pada tahap yang selamat dan disyorkan meningkatkan tahap oksigen dalam badan yang menghalang pembentukan atau pertumbuhan tumor. Di samping itu, H2O2 juga mencegah atau melegakan pelbagai penyakit dan penyakit tambahan badan boleh memperoleh daripada pelbagai sumber dalaman atau luaran. Untuk maklumat lanjut mengenai apa-apa faedah sila layari laman web ini: http://drinkh2o2.com/.

Saya pergi ke hadapan dengan pembedahan yang cepat dijadualkan, hanya dua minggu selepas lawatan ke pakar urologi. Ia adalah satu pengalaman pahit pesakit luar di mana saya datang di tengah hari dan pulang ke rumah dengan enam hari yang sama. Pembedahan dan pemulihan kedua-duanya peristiwanya. Pada hari berikutnya saya mula rejim H2O2 pemakanan saya.

Apabila saya pulang ke pakar urologi yang beberapa minggu kemudian untuk lawatan post-op saya, saya memberitahu doktor bahawa saya menolak rawatan kemoterapi, sebaliknya bergantung kepada terapi H2O2 itu. Dia memberitahu saya untuk "Pergi untuk itu", dan bahawa dia akan melihat saya dalam tempoh empat bulan untuk mengkaji semula kemajuan.

Pada lawatan itu, aku disambut dengan hakikat bahawa mereka akan melaksanakan cystoscopy lain untuk menentukan keadaan semasa pundi kencing saya. Doktor merasa kagum kerana dia tidak dapat mencari parut di mana beliau telah dikeluarkan tumor tersebut dari dinding pundi kencing. Pundi kencing saya telah sembuh sepenuhnya dan sihat, dengan tiada tanda-tanda berulang pertumbuhan tumor. A susulan lawatan dijadualkan pada enam bulan kemudian, di mana ujian yang sama telah terbentuk terlebih dahulu, dengan keputusan yang sama.

Saya terus mengambil H2O2 sebagai langkah pencegahan. Dos harian saya adalah semata-mata 15 titis dalam segelas kecil dengan jus pagi saya. Ia sudah pasti pencegahan tidak menyakitkan dan murah.

Salah satu faedah sampingan tambahan saya tidak lama lagi perhatikan adalah bahawa kesakitan artritis di ibu jari kiri saya telah pergi. Sebelum bermula rejim, kesakitan adalah seperti yang saya hampir tidak boleh memegang pen, (saya kidal), dan tidak membuka balang atau penutup oleh berpusing. Dan selepas isteri saya mula mengambil produk ini, dia tidak lama lagi mendapat keputusan yang sama dengan sakit artritis di bahagian belakang dan bahu.

Kami mula berbincang dan memperkenalkan kejayaan H2O2 kami dengan rakan-rakan dan keluarga. Yang seorang khususnya mempunyai tekak dan kanser paru-paru pada peringkat kedua. Dia telah diberikan tiga bulan atau kurang untuk hidup dengan Hospice bersedia untuk campur tangan dan mengambil alih. Beliau mula mengambil titisan dan tumor (s) mula mengecut. Saya bercakap dengan beliau baru-baru ini dan tumor telah berkurangan dalam saiz ke titik bahawa hidupnya tidak lagi dalam bahaya. Pakar onkologi beliau tidak percaya pula di sekeliling. Susulan lawatan beliau yang berikutnya adalah enam bulan lagi.

Satu lagi kawan kita mempunyai arthritis begitu buruk bahawa ia telah menjadi mustahil baginya untuk bekerja di perdagangan beliau. Dia tidak boleh menggunakan atau memegang alat-alat yang beliau perlu dalam pekerjaannya. Berjalan juga merupakan isu utama untuk beliau. Dalam masa beberapa beberapa minggu, rasa sakit itu hilang. Beliau menulis saya e-mel beberapa minggu yang lalu memberitahu saya bahawa dia dan anak perempuannya baru sahaja selesai kenaikan lima batu bersama-sama, sesuatu yang dia tidak boleh melakukannya beberapa bulan yang lalu. Tidak perlu dikatakan dia gembira.

Hidrogen Peroksida terapi adalah perkara baru. Ia telah wujud selama beratus-ratus tahun, dan di beberapa negara Eropah, Cuba dan di tempat lain, rawatan dan faedahnya biasanya diberikan oleh doktor. Satu boleh membaca atau mendengar bahawa meminum H2O2 adalah berbahaya. Ini adalah kesilapan nama yang sama, kerana sebenarnya kebanyakan ubat boleh membahayakan jika tidak diambil. Terus terang, tidak menerima terapi H2O2 oleh profesion perubatan di sini di Amerika Syarikat, adalah salah satu daripada wang. Jika rawatan tersebut boleh menyembuhkan walaupun peratusan yang lebih besar daripada pesakit kanser, berfikir apa yang akan berlaku kepada semua hospital kanser yang berkaitan dan kemudahan penyelidikan, berjalan dada Susan B. Anthony, penganjur dan orang lain yang membuat wang dari kesengsaraan orang lain. Ia adalah satu industri bilion dolar. Dan mempertimbangkan bahawa di bawah Obamacare, pesakit itu boleh akhirnya diketepikan dan dibiarkan mati, kerana rawatan akhirnya terlalu mahal untuk menampung?

Mungkin salah satu perkara terbaik mengenai terapi Hidrogen Peroksida adalah kos. Lebih setahun yang lalu saya membeli satu liter produk makanan gred 35% membentuk sumber Florida melalui Internet untuk $ 18,00 botol. Kami masih menggunakan botol yang sama hari ini. Perhatikan bahawa ini adalah bentuk yang berbeza H2O2 yang berbeza-beza dari jenis yang dijual di kedai ubat tempatan anda. Kedai ubat menjual 3%, produk bukan makanan gred yang jelas berbeza.

Ambil masa untuk membaca maklumat pada link yang saya dilampirkan di atas. Belajar semua faedah yang menarik produk ini ini boleh tawarkan. Sedarlah bahawa di bawah penjagaan kesihatan negarakan kita mungkin perlu lebih bertanggungjawab terhadap kesihatan individu kami dan keluarga kami. Mengambil langkah ini sekarang untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produk ini indah. Ia boleh menyelamatkan nyawa anda atau orang lain.

Jika selepas pemikiran berhati-hati dan pertimbangan anda membuat keputusan untuk membeli produk, anda mungkin cuba penjual ini: http://www.dfwx.com/h2o2.htm. Untuk kesihatan anda!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar